loading...
مهندسی صنایع 89
آخرین ارسال های انجمن
҉ یاوری ҉ بازدید : 127 جمعه 11 آذر 1390 نظرات (6)

  

نبری از یادم...

پس از اَفرینش اَدم

خدا گفت به او: نازنینم اَدم

با تو رازی دارم اندکی پیشتر

اَدم اَرام و نجیب اَمد پیش

زیر چشمی به خدا می نگریست

محو لبخند غم آلود خدا

دلش انگار گریست

نازنینم اَدم ...

یاد من باش که بس تنهایم

بغض آدم ترکید گونه هایش لرزید

و به خدا گفت :

من به اندازه ی ....

من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...

به اندازه عرش ..نه ....نه

من به اندازه ی تنهاییت ای هستی من

دوستدارت هستم

اَدم کوله اش را بر داشت

خسته و سخت قدم بر می داشت

راهی ظلمت پر شور زمین

طفلکی بنده غمگین اَدم

در میان لحظه ی جانکاه هبوط

زیر لبهای خدا باز شنید:

نازنینم اَدم نه به اندازه ی تنهایی من

نه به اندازه ی عرش نه به اندازه ی گلهای بهشت

که به اندازه یک دانه گندم فقط یادم باش

نازنینم اَدم نبری از یادم........

 

پروردگارا ندای درونم را بشنو از آنچه در قلبم و در هستی ام میگذرد آگاهی ......تنهایم مگذار حضورت را روشنایی راهم گردان و عشقت را توشه ایی بر ادامه و نگاهت را امیدی بر لحظه هایم قرار ده...آمین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fs در تاریخ 1348/10/11 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

سلام خانمی
خیلی پر قشنگ بود
"به اندازه یک دانه گندم فقط یادم باش"
پرتا ممنون
پاسخ : سلام گلم.
خیلی پر لطف درای.
..........
خواهش میکنم..

این نظر توسط صالح راد در تاریخ 1348/10/11 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

"که به اندازه یک دانه گندم فقط یادم باش"
عجب صبری خدا دارد............
سلام فاطمه جون
شعرخیلی زیبایی بود برای خودم متاسفم .............
ممنون
پاسخ : .........
سلام الی جان
ممنون
خواهش میکنم

این نظر توسط سید حمید در تاریخ 1348/10/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

سلام بینهایت زیبا بود
چندین بار خوندمش
خیلی تکون دهنده بود.
واقعا مرسی.
پاسخ : سلام.
بی نهایت لطف دارید..
خواهش می کنم.

این نظر توسط M.J در تاریخ 1348/10/11 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

خدایاااااااااا دوستت دارم ...

این نظر توسط محمد صادق در تاریخ 1348/10/11 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

"آمین"
سلام
"ما آدما فقط موقع مشکل و گرفتاریمون یادمون میاد خدایی هم داریم ولی خدا بازم ما رو تحویل میگیره و به حرفامون گوش میکنه و خواسته هامون رو اجابت میکنه و ما با اینکه این چیزا رو میدونیم بازم........
اینه معرفت آدم.........
شعر بسیار زیبا و تاثیرگذاری بود........
از اینکه بعد از مدتی مطلب گذاشتید سپاسگزارم.......
پاسخ : سلام.
واقعا خدا عجب صبری داره هیچ وقت هم منت سرمون نمیزاره ...
ممنون.
خواهش میکنم ...

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1348/10/11 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

سلام
"الهی و ربی من لی غیرک"
بسیار زیبا بود
دستتون درد نکنه
پاسخ : سلام.
الهی.....
بسیار لطف دارید..
خواهش میکنم..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. این وبلاگ متعلق به دانشجویان مهندسی صنایع ورودی 89 دانشگاه علم و هنر یزد میباشد. شرکت در تمامی بحث ها برای عموم آزاد است.. اینجا هستیم تا لحاظاتی را که در فضای مجازی سیر میکنیم بهمون خوش بگذره .. همین! پس خوش بگذرون..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 565
  • کل نظرات : 1659
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 2,086
  • بازدید سال : 18,453
  • بازدید کلی : 202,300