loading...
مهندسی صنایع 89
آخرین ارسال های انجمن
مهندس صنایع بازدید : 179 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (4)


تصاویر بیشتر و توضیحات در ادامه مطلب.


همیشه قدرت استتار در حیوانات حافظ جان آنها بوده است. ولی انسان از این قدرت برای محافظت از خودش به ندرت استفاده میکند، تصاویر زیر توسط آقای Liu Bolin هنرمند چینی خلق شده است. او با تلفیق عکس های پشت زمینه و عکس های گرفته شده از انسان ها در همان نقطه آنها را محو میکند و حالت استتاری جالبی را برای آنها به وجود می آورد. سعی کنید اشخاص را در تصاویر زیر پیــــدا کنید.


بدلیل تعداد زیاد تصاویر لطفا تا باز شدن کامل آنها شکیبا باشید.
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب کنید.




































ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بحری در تاریخ 1348/10/11 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
لطفا اگه براتون مقدور بود جواب فصل 4 استاتیک(خرپا)رو توی وبلاگ برای دانلود کردن بذارید.
ممنونشکلک

سلام
من خودم کل کتابشو دارم.نمیتونم فصل 4 رو جدا کنم.اگه هم بخوام کل کتابو برا دانلود بذارم حجمش خیلی بالاست که توی دانلودش به مشکل برمیخورید.
اگه تونستم فصل 4 رو پیدا کنم میذارم.
خواهش میکنم.

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1348/10/11 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

سلام؛
برام جالب ودیدنی بود؛
ممنون.

سلام
خوشحالم.
خواهش میکنم.

این نظر توسط tanha در تاریخ 1348/10/11 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

سلام
عجب خلاقیتی....
خیلی جالب بود
تشکر

سلام
بله واقعا.این نقطه ها یعنی چه؟؟
ممنون
خواهش میکنم.

این نظر توسط fs در تاریخ 1348/10/11 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی جالب و قشنگ بود
دستتون درد نکنه

سلام
ممنون
سرتون درد نکنه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. این وبلاگ متعلق به دانشجویان مهندسی صنایع ورودی 89 دانشگاه علم و هنر یزد میباشد. شرکت در تمامی بحث ها برای عموم آزاد است.. اینجا هستیم تا لحاظاتی را که در فضای مجازی سیر میکنیم بهمون خوش بگذره .. همین! پس خوش بگذرون..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 565
  • کل نظرات : 1659
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 2,080
  • بازدید سال : 18,447
  • بازدید کلی : 202,294